poniedziałek, 27 stycznia 2014

Versatile Blogger Award

 Do Versatile Blogger Award nominowała mnie Chazzychaz za co bardzo, bardzo dziękuję ;*Nie wiem tylko czy jestem godna tej nagrody ;)Tak więc 7 faktów o mnie.1. Uwielbiam Muse (czego nikt się pewnie jeszcze nie domyślił) i ludzie którzy mnie znają są zdania, że jestem stukniętą psychofanką. Gdzie się nie spojrzy w moim pokoju są praktycznie wszędzie ale to jeszcze niczego nie dowodzi prawda...

Do Versatile Blogger Award nominowała mnie Chazzychaz za co bardzo, bardzo dziękuję ;*
Nie wiem tylko czy jestem godna tej nagrody ;)


Tak więc 7 faktów o mnie.
1. Uwielbiam Muse (czego nikt się pewnie jeszcze nie domyślił) i ludzie którzy mnie znają są zdania, że jestem stukniętą psychofanką. Gdzie się nie spojrzy w moim pokoju są praktycznie wszędzie ale to jeszcze niczego nie dowodzi prawda? :D
2.Mam trzy tatuaże. A na lato chciałabym zrobić kolejne trzy. 
3. Zastanawiam się jakie jeszcze fakty mogę tu napisać bo tak naprawdę to jestem mega nudną osobą i nic ciekawego nie potrafię wymyślić ;P
4. Uwielbiam czytać książki i wstyd mi, że ostatnio mało czasu poświęcam na czytanie ich.
5. Nienawidzę gdy ktoś gwiżdże. Doprowadza mnie to do szału, i nawet Matt gwizdający na "Making of The Resistance" mnie drażnił. 
6. Nie potrafię zasnąć nie słuchając muzyki. I tak mam duży problem z zasypianiem ale bez muzyki jest jeszcze gorzej. 
7. Często jak sobie o czymś pomyślę albo czegoś słucham to uśmiecham się do siebie jak głupia. To tłumaczyłoby dlaczego ludzie w autobusie tak dziwnie czasem na mnie patrzą. 

To chyba wszystko ;) 
Oto 7 blogów które nominuję :)

Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że sprawi wam to tyle radości co sprawiło mnie :) 
One love x 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz